• Warszawa - poznajemy Stolicę Polski

• 24-25 kwietnia 2024 roku uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunami udali się na dwudniową wycieczkę do Warszawy. Grupa liczyła 39 osób oraz 5 nauczycieli. Wcześnie rano zebraliśmy się przed szkołą, by wyruszyć w podróż do naszej stolicy.

Po przybyciu , spotkaliśmy się z naszym przewodnikiem, gdzie rozpoczęliśmy naszą wycieczkę do Centrum Nauk Kopernik. Kolejnym punktem naszej wycieczki było Stare Miasto, gdzie spotkaliśmy się z przewodnikiem gdzie zwiedziliśmy najważniejsze zabytki. Następnie udaliśmy się na Plac Piłsudskiego, gdzie przy Grobie Nieznanego Żołnierza mieliśmy okazję zobaczyć, jak odbywa się zmiana warty. Następnie autokarem udaliśmy się na Cmentarz Powązkowski gdzie usłyszeliśmy jego historię. Po długim i wyczerpującym dniu pojechaliśmy na obiadokolację i nocleg.

Drugi dzień pobytu rozpoczęliśmy zwiedzaniem z przewodnikiem Stadionu Narodowego. Chociaż niektórzy z nas nie są fanami piłki nożnej, to stadion wywarł na nas ogromne wrażenie, urzekając swoją wielkością oraz nowoczesnością. Kolejnym punktem zwiedzania było Muzeum Powstania Warszawskiego. Była to dla niezapomniana lekcja historii, gdyż doświadczyliśmy chwil pełnych wzruszeń, smutku a także dumy z tego, że jesteśmy Polakami. Ostatnim punktem naszej wycieczki był wjazd na 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki, gdzie przy pięknej pogodzie mogliśmy podziwiać panoramę Warszawy. Tym optymistycznym akcentem zakończyliśmy naszą wycieczkę. W późnych godzinach wieczornych wróciliśmy do naszych domów.

Opiekunowie:

Agata Ozga

Beata Wolak

Katarzyna Szelą

Justyna Tuderek

Malwina Szeląg

• „Młodzież zapobiega pożarom”

• 12 kwietnia 2024 roku odbył się Ogólnopolski Turniej Wiedzy Pożarniczej „Młodzież zapobiega pożarom”.

Naszą szkołę reprezentowali uczniowie: Alicja Bernat, Anna Witkowska i Bruno Porębski.

Serdecznie dziękujemy za udział w tym turnieju

• SUKCES NASZYCH UCZNIÓW W OGÓLNOPOLSKIM TURNIEJU BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM

• W dniu 10 kwietnia 2024 roku uczniowie naszej szkoły Natalie Spencer, Adrian Warchoł i Piotr Grębowiec  brali udział w gminnych eliminacjach do OGÓLNOPOLSKIEGO TURNIEJU BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM zdobywając I MIEJSCE w II kategorii wiekowej, tym samym  będą reprezentować  naszą  gminę w eliminacjach powiatowych w Tarnobrzegu.

• Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach
        • (015) 836-28-14
        • Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach, ul. Szkolna 45, 39-432 Gorzyce Poland